Administrativní pracovník / pracovnice prodejny Hradec Králové

Základní požadavky na uchazeče:

  • Spolehlivost
  • Trestní bezúhonnost
  • Vzdělání min. středoškolské

Charakteristika činnosti:

  • Zadávání faktur
  • Příjem objednávek
  • Administrativní zajištění prodejny

Nabízíme Vám:

  • Pracovní doba 8 – 14 hodin (6 hodin)
  • Zaměstnanecká karta s finančním bonusem a slevou na nákup firemních výrobků.
  • Příspěvek na stravování.
  • Nástup možný ihned
  • Pracoviště Hradec Králové, Dukelská třída 1641/4, 50002 Hradec Králové

Pracovní poměr se uzavírá na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Mzdové podmínky budou sděleny při osobním pohovoru.

Kontaktní osoba:

Jan Drusan, j.drusan@masosedlak.cz, tel: +420 737 800 023

Ať už Vám žádná volná
pozice neuteče

Každý týden pro Vás připravujeme skvělé akce, novinky a aktuality. Odebírejte náš newsletter a už Vám žádná neuteče.